ΕΛΛΑΔΑ
Κινητοποιήσεις των εργαζομένων
Χωρίς πλοία, ΟΣΕ και προαστιακό
Ταλαιπωρία περιμένει σήμερα το επιβατικό κοινό καθώς οι εργαζόμενοι σε ΟΣΕ και Προαστιακό προχωρούν σε στάσεις εργασίας από τις 8 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας. Επίσης, δεμένα θα μείνουν τα πλοία στα λιμάνια, καθώς οι ναυτεργάτες πραγματοποιούν 24ωρη προειδοποιητική πανελλαδική απεργία.
Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) ζητά την απόσυρση του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Ναυτιλίας. Η απεργία περιλαμβάνει όλες τις κατηγορίες πλοίων και θα λήξει αύριο στις 6 το πρωί.
Οι στάσεις εργασίας σε ΟΣΕ και Προαστιακό θα γίνουν από τις 20.00 έως τις 24.00. Σημειώνεται ότι κανονικά θα κινούνται οι συρμοί του Μετρό, στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας- Αεροδρόμιο.
Αναλυτικά, τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών που ματαιώνονται είναι τα εξής:
Τρίτη 16/4/2013, Τετάρτη 17/4/2013 και Πέμπτη 18/4/2013 (ημέρες των στάσεων):
Μεταξύ Αθηνών- Λειανοκλαδίου- Καλαμπάκας- Θεσσαλονίκης- Αθηνών
Ματαιώνονται τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών: IC 58, IC 59, IC 60, IC 61,1510, 885.
Οι αμαξοστοιχίες 500 & 501 θα κυκλοφορήσουν χωρίς τα διδάπεδα οχήματα μεταφοράς αυτοκινήτων, μετά τη λήξη των επαναλαμβανόμενων στάσεων εργασίας, από Αθήνα και Θεσσαλονίκη αντίστοιχα.
Μεταξύ Πειραιά- Χαλκίδας- Πειραιά:
Ματαιώνονται τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών:1556, 1558, 2530, 2532, 2534, 2536,2533, 2535, 2537, 2539.
Τελευταίο δρομολόγιο που θα πραγματοποιηθεί Πειραιάς- Χαλκίδα: 16:30.
Τελευταίο δρομολόγιο που θα πραγματοποιηθεί Χαλκίδα- Πειραιάς: 18:28.
Μεταξύ Θεσσαλονίκης- Αλεξανδρούπολης- Δικαίων- Θεσσαλονίκης:
Ματαιώνονται τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών: IC 90, 611, 1684, 1685, 1686.
Επίσης, στις 17,18 και 19 Απριλίου ματαιώνεται το δρομολόγιο της αμαξοστοιχίας 1681.
Μεταξύ Θεσσαλονίκης- Έδεσσας- Φλώρινας- Θεσσαλονίκης:
Ματαιώνονται τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών: 739, 742, 3741, 3744, 743, IC 85.
Επίσης, στις 17,18 και 19 Απριλίου ματαιώνεται το δρομολόγιο της αμαξοστοιχίας IC 82.
Μεταξύ Θεσσαλονίκης- Λάρισας- Θεσσαλονίκης:
Ματαιώνονται τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών: 2598, 2599, 3590, 3591, 3592, 3593.
Επίσης, ματαιώνεται η διαδρομή Λάρισα- Παλαιοφάρσαλο της αμαξοστοιχίας 591.
Μεταξύ Λάρισας- Βόλου- Λάρισας:
Ματαιώνονται τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών: 2574, 2575, 2576, 2577.
Μεταξύ Καλαμπάκας- Παλαιοφαρσάλου- Λάρισας:
Ματαιώνονται τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών :886, 887, 888, 889, 562.
Μεταξύ Λειανοκλαδίου- Λαμίας- Στυλίδας- Λειανοκλαδίου:
Ματαιώνονται τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών: 6522, 6523, 6524, 6525, 6526, 6527.
Μεταξύ Αγ. Αντρέα- Πάτρας- Ρίου- Αγ. Βασιλείου:
Ματαιώνονται τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών: 3307, 3308, 3309, 4300, 4301, 4302, 4303, 4304.
Μεταξύ ΣΚΑ- Κιάτου- ΣΚΑ:
Ματαιώνονται τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών: 14426, 14428, 14430, 14432,14427, 14429, 14431, 14433.
Επίσης, ματαιώνονται τα δρομολόγια των λεωφορείων μεταξύ Κιάτου- Πάτρα
και αντιστρόφως: Λ 09, Λ 11, Λ14.
Τελευταίο δρομολόγιο που θα πραγματοποιηθεί Πάτρα- Κιάτο: 15:50.
Τελευταίο δρομολόγιο που θα πραγματοποιηθεί Κιάτο- Πάτρα: 19:30.
Τελευταίο δρομολόγιο που θα πραγματοποιηθεί ΣΚΑ- Κιάτο: 18:13.
Τελευταίο δρομολόγιο που θα πραγματοποιηθεί Κιάτο- ΣΚΑ: 17:25.
Τελευταίο δρομολόγιο που θα πραγματοποιηθεί Αεροδρόμιο- Κιάτο: 17:23.
Τελευταίο δρομολόγιο που θα πραγματοποιηθεί Κιάτο – Αεροδρόμιο : 17:25
Μεταξύ Αεροδρομίου- Μεταμόρφωσης- Αεροδρομίου:
Τα δρομολόγια στο τμήμα Αεροδρόμιο- Μεταμόρφωση- Αεροδρόμιο, θα εκτελούνται κανονικά χωρίς να πραγματοποιούνται οι ανταποκρίσεις από τον σταθμό της Μεταμόρφωσης, στις ώρες των στάσεων (20:00 έως 24:00).
Τελευταίο δρομολόγιο που θα πραγματοποιηθεί Αεροδρόμιο- Μεταμόρφωση: 22:23.
Τελευταίο δρομολόγιο που θα πραγματοποιηθεί Μεταμόρφωση- Αεροδρόμιο: 22:53.
Μεταξύ ΣΚΑ- Α. Λιοσίων- ΣΚΑ:
Ματαιώνονται σε όλη τους τη διαδρομή τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών:
Μεταξύ ΣΚΑ- Α.Λιοσίων: Σ14429, Σ14431, Σ14433, Σ14329, Σ14331, Σ14333. Μεταξύ Α. Λιοσίων- ΣΚΑ: 14329, 14331, Σ14428, Σ14430, Σ14432.
Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται από τον αριθμό 14511 και στο www.trainose.gr
1 αναγνώστες σχολίασαν
Συμμετοχή στην συζήτησηPingback: Χωρίς πλοία, ΟΣΕ και προαστιακό - Inside News! 16/04/2013
[…] Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο >> […]