AUTO - MOTO

Τι μοντέλο επιλέγουν

Πώς αγοράζει ο Έλληνας αυτοκίνητο!

Λογικό και κατανοητό. Όταν στερεύεις από χρήματα, προσπαθείς να κάνεις οικονομία παντού, κάτι που ισχύει ιδιαίτερα για τα αυτοκίνητα.

 

Πώς αγοράζει ο Έλληνας αυτοκίνητο!

Μέσα σε ελάχιστα χρόνια άλλαξαν ριζικά οι προτεραιότητες του υποψήφιου έλληνα αγοραστή ενός Ι.Χ., οι οποίες απέκτησαν έντονα οικονομικά κριτήρια.

Τι ζητάνε λοιπόν σήμερα οι πελάτες από ένα καινούριο αυτοκίνητο σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία;

  • Οι 6 στους 10 επιλέγουν ένα μοντέλο μίνι ή σούπερ μίνι, ενώ οι 7 στους 10 προτιμούν αυτοκίνητα με κινητήρες χωρητικότητας έως 1,4 λίτρων. Το 2010  το ποσοστό των δύο μικρότερων κατηγοριών βρισκόταν μόνον στο 50%, ενώ εφέτος ανέρχεται σε 60,2%.
  • Σχεδόν οι 7 στους 10 πελάτες (για την ακρίβεια το 68%) αγοράζει αυτοκίνητα με μέση κατανάλωση κάτω από 5,0 λίτρα ανά 100 χλμ. Ο αριθμός των ατόμων που θέτουν ως βασικό κριτήριο τη χαμηλή κατανάλωση αυξήθηκε μέσα σε ένα χρόνο κατά 50%.
  • Πριν έναν χρόνο επέλεγε μόλις το 16% των αγοραστών ένα μοντέλο με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, λόγω χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (έως 100 γρ./χλμ.). Σήμερα φτάνει το αντίστοιχο ποσοστό το 36%, δηλαδή καταγράφεται αύξηση 110% μέσα σε έναν μόλις χρόνο.
  • Μειώνεται ραγδαία ο αριθμός των νοικοκυριών με δεύτερο ή τρίτο αυτοκίνητο. Έτσι ακόμη και τα μικρά μοντέλα αποτελούν πλέον το μοναδικό οικογενειακό όχημα, καθώς γίνονται συμβιβασμοί όσον αφορά στις διαστάσεις και στην ευρυχωρία.
  • Οι αγοραστές μικρών αυτοκινήτων επιλέγουν σχεδόν αποκλειστικά τις εκδόσεις με πλούσια επίπεδα εξοπλισμού, ακριβώς επειδή πρόκειται για το βασικό οικογενειακό όχημα και όχι για ένα απλό μεταφορικό μέσο για σύντομες διαδρομές μέσα στην πόλη.
  • Σημαντικό ρόλο στην τελική επιλογή παίζει η αξιοπιστία της μάρκας και μία πολυετής εγγύηση, καθώς όλοι επιδιώκουν να αποφύγουν δυσάρεστες εκπλήξεις και δαπανηρές βλάβες λίγα χρόνια μετά την αγορά ενός καινούριου Ι.Χ.
  • Επίσης για πρώτη φορά αγοράζουμε αυτοκίνητο με προοπτική, καθώς στα κριτήριά μας περιλαμβάνεται πλέον και η αξία μεταπώλησης. Αυτό οφείλεται στις τραυματικές εμπειρίες, που βίωσαν όσοι θέλησαν να πουλήσουν κάποια στιγμή το Ι.Χ. τους, που βρισκόταν εκτός των σημερινών προδιαγραφών λόγω του μεγαλομεσαίου κυβισμού του και της υψηλής κατανάλωσης.
  • Συνοψίζοντας ο Ελληνας αγοράζει το 2013 ένα μίνι ή σούπερ μίνι με κινητήρα 1,0 έως 1,4 λίτρων, που καταναλώνει λιγότερα από 5,0 λίτρα καύσιμο ανά 100 χλμ., απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας, κατασκευάζεται από μία μάρκα υψηλής αξιοπιστίας και διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό.

Πηγή:Autoreport

 

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.