ΕΛΛΑΔΑ

Αύξηση κατά 3.000 σε σχέση με το 2012

Στις 14.700 το 2013 οι αναφορές προς τον Συνήγορο του Πολίτη

Στις 14.700 έφθασαν το 2013 οι αναφορές προς τον Συνήγορο του Πολίτη, όπως ανέφερε, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στην Πάτρα, η επικεφαλής της ανεξάρτητης Αρχής Καλλιόπη Σπανού. Όπως σημείωσε η Συνήγορος του Πολίτη, τα τελευταία τρία χρόνια αυξάνονται συνεχώς οι αναφορές πολιτών με αποκορύφωμα το 2013, όπου οι αναφορές ήσαν 3.000 περισσότερες συγκριτικά με το 2012.

Στις 14.700 το 2013 οι αναφορές προς τον Συνήγορο του Πολίτη

Σε αυτό το σημείο η Καλλιόπη Σπανού σημείωσε ότι «την πρώτη χρονιά της οικονομικής κρίσης, το 2010, υπήρξε πτώση στον αριθμό των αναφορών, συμπληρώνοντας ότι «δεν μπορούμε να δώσουμε εξήγηση στο γιατί υπήρξε η μείωση».

Σχετικά με τα αποτελέσματα της διαμεσολάβησης του Συνηγόρου του Πολίτη, η Καλλιόπη Σπανού τόνισε ότι υπήρξε θετικό αποτέλεσμα στο 82% των ατομικών περιπτώσεων, όπου οι υπηρεσίες δέχθηκαν τις συστάσεις που έγιναν από την Ανεξάρτητη Αρχή.

Οι υποθέσεις που έχουν τα πρωτεία 

Όσον αφορά τις υποθέσεις για τις οποίες οι πολίτες ζητούν τη διαμεσολάβηση της Ανεξάρτητης Αρχής, η Καλλιόπη Σπανού υπογράμμισε ότι οι περισσότερες αφορούν την κοινωνική πολιτική, τα ασφαλιστικά, τα συνταξιοδοτικά, τα φορολογικά, τις κοινωνικές παροχές διαφόρων ειδών κ.ά.

Επίσης, η Καλλιόπη Σπανού υπογράμμισε ότι είναι εύκολη η επικοινωνία των πολιτών που κατοικούν στην περιφέρεια με τον Συνήγορο του Πολίτη, αφού μπορούν με μία επιστολή ή με ένα φαξ, ή μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να υποβάλουν την αναφορά τους για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν και τότε θα έλθει σε επικοινωνία μαζί τους κάποιο στέλεχος της Αρχής.

Η επίσκεψη του Συνηγόρου του Πολίτη στην Πάτρα γίνεται με σκοπό, όπως είπε η Καλλιόπη Σπανού, να ενημερώσει τους πολίτες σχετικά με τις αρμοδιότητές του και τις υπηρεσίες που προσφέρει, αλλά και να βοηθήσει τη δημόσια διοίκηση, ώστε να υπερβεί κάποιες αδυναμίες της και να λειτουργήσει πιο αποτελεσματικά. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Σπανού, «οι υπηρεσίες θα πρέπει να κατανοήσουν τον ρόλο μας, αφού σκοπός μας είναι να βοηθούμε και όχι να ελέγχουμε ή να τιμωρούμε».

Μάλιστα, όπως σημείωσε, οι υπηρεσίες αντιμετωπίζουν δυσκολίες που έχουν να κάνουν κυρίως με τη μείωση του προσωπικού και τις ανακατατάξεις στη νομοθεσία.

Σήμερα το πρωί η Συνήγορος του Πολίτη συναντήθηκε στην Πάτρα με εκπροσώπους υπηρεσιών, ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια της σημερινής επίσκεψης οι πολίτες υποβάλλουν αναφορές για διαμεσολάβηση.

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.