ΚΟΣΜΟΣ

Δανέζικο brand μόδας

Κριτική προκάλεσε επίδειξη μόδας του Ganni

Το δανέζικο brand μόδας Ganni απάντησε στην κριτική που δέχθηκε για έλλειψη ευαισθησίας με αφορμή την επίδειξη για τη συλλογή Φθινόπωρο 2019, στην οποία προβάλλονταν φωτογραφίες γυναικών από υπανάπτυκτες χώρες της βραβευμένης φωτορεπόρτερ του National Geographic, Έιμι Βιτάλι, ενώ τα μοντέλα περπατούσαν στην πασαρέλα.

«Στο Ganni είναι πάντα αποστολή μας να εξυμνούμε τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Για την επίδειξη της συλλογής Ganni FW19, αντλήσαμε έμπνευση από την ομορφιά της ζωής στη Γη και θέλαμε να απεικονίσουμε την ποικιλομορφία και τους δεσμούς που μοιραζόμαστε σε αυτόν τον πλανήτη» αναφέρεται σε ανακοίνωση του brand, σε περιοδικά μόδας.

«Για να το δείξουμε αυτό, συνεργαστήκαμε με τη φωτογράφο Έιμι Βιτάλι για το σκηνικό μας. Η Έιμι έχει αφιερώσει τη ζωή της στην καταγραφή ιστοριών για όλες τις μορφές ζωής. Ενώ είχαμε καλές προθέσεις, καταλαβαίνουμε τώρα τις ευαισθησίες που θίξαμε παρουσιάζοντας τη συλλογή μας με πλαίσιο αυτές τις εικόνες».

«Ζητάμε ειλικρινά συγνώμη για αυτό, καθώς δεν ήταν ποτέ πρόθεσή μας. Θα μάθουμε από αυτό το λάθος και υποσχόμαστε να μετατρέψουμε την ανεκτίμητη άποψη σας σε δράση ώστε να τα καταφέρουμε καλύτερα στο μέλλον».

To brand που παρουσίασε τη συλλογή του με θέμα «Η Ζωή στον Πλανήτη» στην Εβδομάδα Μόδας της Κοπεγχάγης με έμφαση στη βιωσιμότητα και στο παγκόσμιο #GanniGirl.

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.