Neo

Νέα στούντιο, νέα επικοινωνιακή τακτική από τον ΣΥΡΙΖΑ

Η Κουμουνδούρου ήδη από προχθές παρουσίασε υπερηφάνως τις επικοινωνιακές και τεχνολογικές αλλαγές που συμβαίνουν αυτό το διάστημα στον ΣΥΡΙΖΑ: για την ακρίβεια, σε συνέχεια του rebranding που ξεκίνησε με το νέο σήμα του κόμματος, ο ΣΥΡΙΖΑ αναβάθμισε και το εσωτερικό του κτηρίου της πλατείας Κουμουνδούρου. Συγκεκριμένα, η αίθουσα του τρίτου ορόφου όπου εδρεύει ο εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος, Νάσος Ηλιόπουλος και στην οποία γίνονταν τα briefing των πολιτικών συντακτών ανακαινίστηκε ριζικά και μετατράπηκε σε ένα πλήρως λειτουργικό πολυμορφικό στούντιο. Όμως, το θέμα δεν είναι μόνο οι εγκαταστάσεις, αλλά και ότι πλέον αλλάζει η επικοινωνιακή τακτική του ΣΥΡΙΖΑ: σε αυτό το υπερσύγχρονο στούντιο θα γίνονται εφεξής οι ενημερώσεις των διαπιστευμένων συντακτών, που μπορούν να γίνονται είτε διαδικτυακά είτε διά ζώσης όταν το επιτρέψουν οι υγειονομικές συνθήκες, καθώς και τηλεδιασκέψεις, συνεντεύξεις και ημερίδες. Πέραν αυτών, το συγκεκριμένο στούντιο θα συμβάλει στην αναβάθμιση της «εικόνας» του κόμματος, αφού εφεξής ουδείς τομεάρχης ή άλλο στέλεχος δε θα προβαίνει σε γραπτές δηλώσεις (καθώς, ως γνωστόν, οι γραπτές δηλώσεις «χάνονται» στην τηλεόραση…) αλλά θα καλούνται όλοι-ες να δηλώνουν ό,τι έχουν να πουν on camera για να υπάρχει η σχετική εικόνα για τα δελτία ειδήσεων. Μάλιστα, αυτή την διαδικασία να μάθουν όλοι τη νέα επικοινωνιακή τακτική έχουν αναλάβει να διεκπεραιώσουν αφενός ο εκπρόσωπος του κόμματος, Νάσος Ηλιόπουλος, αφετέρου ο διευθυντής του γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ και «μπαρουτοκαπνισμένος» δημοσιογράφος, Μπάμπης Παπαδάκης.

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.