ΕΛΛΑΔΑ

Στο Βενιζέλειο μια γυναίκα

Περιστατικό θρομβοπενίας μετά από εμβόλιο της AstraZeneca

Στο Βενιζέλειο νοσοκομείο Ηρακλείου νοσηλεύεται μια γυναίκα, μετά τον εμβολιασμό της με το εμβόλιο της AstraZeneca.

Η γυναίκα, μητέρα τριών παιδιών, εμβολιάστηκε πριν από 15 ημέρες και, σύμφωνα με πληροφορίες του Creta24, εμφάνισε συμπτώματα θρομβοπενίας.

Πρόκειται μια αυτοάνοση επιπλοκή και αφορά στην διαταραχή της πηκτικότητας του αίματος.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Creta24, οι ειδικοί που εξετάζουν το περιστατικό, θεωρούν πως υπάρχει «μεγάλη υποψία» πως πρόκειται για συμπτώματα άμεσα συνδεδεμένα με το εμβόλιο.

Αναφέρουν εξάλλου, πως από τον ιατρικό φάκελο της ασθενούς δεν προκύπτει άλλη διασύνδεση με την υγεία της πλην από το εμβόλιο.

Πηγή: creta24

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.