ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τα tips της ειδικού για κάθε ώρα της ημέρας

Πώς να διατηρήσεις τη διατροφή σου στις διακοπές

Οι διακοπές ισούνται με καλοπέραση, χαλάρωση και περισσότερο φαγητό. Αυτό, βέβαια, συνεπάγεται και αύξηση του βάρους μας. Αν είναι κάτι το οποίο δεν θέλουμε, τότε οι συμβουλές της διαιτολόγου – διατροφολόγου, Κλειούς Δημητριάδου, για το πώς μπορούμε να διατηρήσουμε το πρόγραμμά μας και να προσέξουμε τη διατροφή μας όσο βρισκόμαστε εκτός της ρουτίνας μας, είναι πολύ χρήσιμες.

Διάβασε τι σου προτείνει να καταναλώνεις κάθε ώρα της ημέρας, από το πρωί ως το βράδυ.

Πρωινό

Aν βρίσκεσαι σε ξενοδοχείο με πρωινό, καλό είναι να καταναλώσεις γάλα ή γιαούρτι με δημητριακά/ μούσλι/ granola (προσέχοντας πάντα την ποσότητα, περίπου 4-5 κουτ. της σούπας) ή γιαούρτι με φρούτα ή κάποιο τοστ. Το αυγό επίσης, είναι μια πολύ καλή και ολιγοθερμιδική λύση, όπως και το τυρί. Συνήθως τα αλμυρά πρωινά είναι περισσότερο χορταστικά. Τις ίδιες επιλογές μπορείς να κάνεις και αν είσαι σε κάποιο σπίτι ή σε ενοικιαζόμενα δωμάτια.

Από την άλλη, αν δε θέλεις να τρως στο κατάλυμά σου αλλά όταν βγεις εκτός, τότε θα πρέπει να προτιμήσεις ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης ή μια μπάρα δημητριακών ή 3-4 κριτσίνια ή κρακεράκια ολικής άλεσης.

Στην παραλία – κολατσιό

Εκτός από τον καφέ σου (με λίγη ζάχαρη ή υποκατάστατό της) μπορείς να απολαύσεις ένα χυμό ή φρούτα που θα έχεις κουβαλήσει μαζί σου ή ακόμα και στικάκια λαχανικών αν έχεις διάθεση να οργανωθείς περισσότερο.

Σε περίπτωση που στο πρωινό έχεις καταναλώσει γιαούρτι και φρούτα, θα μπορούσες να φας και κάποιο τοστ, αλλά ιδανικά όχι τοστ ή κουλούρι για πρωινό και ξανά κάτι με ψωμί για κολατσιό. Αν θες οπωσδήποτε κάτι πιο λιπαρό πχ. club σάντουιτς, μπορείς να το μοιραστείς με την παρέα σου ή να το θεωρήσεις κολατσιό και μεσημεριανό μαζί.

Κυρίως γεύμα

Το πιο πιθανό είναι πως το απόγευμα θα φας ουσιαστικά το μεσημεριανό σου. Η καλύτερη επιλογή είναι το ψητό με τη σαλάτα. Το ψητό μπορεί να είναι άπαχο κρέας ή κοτόπουλο ή ψάρι ή θαλασσινά.

Τα μαγειρευτά φαγητά είναι συνήθως αρκετά λιπαρά και τα τηγανητά επιβαρύνουν πολύ το θερμιδικό άθροισμα της ημέρας. Αν παρόλα αυτά στο τραπέζι υπάρχουν διάφορα μεζεδάκια, τότε για κυρίως πιάτο μπορείς να παραγγείλεις μια σαλάτα πχ. χόρτα ή αγγουροντομάτα ή ψητά λαχανικά και να φας και λίγα από τα ορεκτικά.

Πάντα είμαστε επιλεκτικοί και τρώμε μόνο ό,τι πραγματικά αξίζει!

Βραδινό

Αν στο πρόγραμμα της παρέας υπάρχει και κανονικό βραδινό, τότε ιδανικά θα πρέπει να φας σαλάτα, ενώ αν το πλάνο περιλαμβάνει κάτι «στο χέρι» τότε τα καλαμάκια σουβλάκια θα σε βγάλουν από τη δύσκολη θέση. Καλό είναι να αποφύγεις κρέπες, πίτσες κλπ. ειδικά αν έχεις σκοπό να κοιμηθείς κατευθείαν μετά το βραδινό.

Aλκοόλ

Είναι λογικό ότι είσαι διακοπές και θα πιεις. Προσπάθησε να περιοριστείς στην κατανάλωση κρασιού, μπύρας και σκέτων ποτών που έχουν τη μικρότερη θερμιδική αξία.

Τα cocktails είναι θερμιδικές βόμβες και αν είναι να καταναλώσεις τόση ζάχαρη, τότε καλύτερα να φας ένα παγωτό και να το απολαύσεις. Αν ωστόσο θέλεις να πιεις κάτι πιο ιδιαίτερο, το mojito είναι το πιο light cocktail…

Πηγή: marieclaire.gr

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.