Ο εμπορικός... αντίκτυπος του Λιονέλ Μέσι είναι τεράστιος και η προστιθέμενη αξία του στην Παρί Σεν Ζερμέν μεγάλη.
Πέντε μήνες μετά την έλευσή του στην Παρί Σεν Ζερμέν, ο σύλλογος έχει κλείσει έως και οκτώ συμφωνίες χορηγίας και κατάφερε να διατηρήσει φυσικά μερικούς εμβληματικούς «πελάτες», όπως η Nike ή η Coca Cola.
Ο επτά φορές νικητής της «Χρυσής Μπάλας» εξακολουθεί να αποτελεί το σημείο αναφοράς για τις μεγάλες μάρκες.
«Η αύξηση των εσόδων θα είναι σημαντική το 2022» δήλωσε στο ισπανικό πρακτορείο ειδήσεων (EFE) ο διευθυντής χορηγιών της γαλλικής ομάδας (από το 2018), Μαρκ Αρμστρονγκ.
Όπως επισημαίνει οικονομική μελέτη, η Παρί Σεν Ζερμέν έχει κερδίσει σχεδόν 15 εκατομμύρια ακόλουθους στα social media από τότε που υπέγραψε ο Μέσι τον Αύγουστο, ενώ πούλησε περίπου ένα εκατομμύριο φανέλες το 2021, πάνω από τα ρεκόρ που σημείωσε πριν από τέσσερα χρόνια με τις αποκτήσεις των Νεϊμάρ και Κιλιάν Μπαπέ.
Πηγές της αγοράς αναφέρουν πως η άφιξη του Μέσι συνέβαλε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου στο γεγονός ότι η παριζιάνικη ομάδα αποκόμισε μεταξύ 30% και 40% περισσότερα κέρδη στον εμπορικό τομέα από ό,τι σε άλλες σεζόν.
«Δώστε την πίστη της στην Αμερική»: ο πρώην πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε ...
ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ INBOX ΣΑΣ!
Το Matrix24.gr χρησιμοποιεί cookies, τα οποία μας βοηθούν να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησης σας. Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies. ΑποδοχήΜάθετε περισσότερα