ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Μεγάλη η προστιθέμενη αξία του Μέσι στην Παρί ΣΖ

Ο εμπορικός... αντίκτυπος του Λιονέλ Μέσι είναι τεράστιος και η προστιθέμενη αξία του στην Παρί Σεν Ζερμέν μεγάλη.

Πέντε μήνες μετά την έλευσή του στην Παρί Σεν Ζερμέν, ο σύλλογος έχει κλείσει έως και οκτώ συμφωνίες χορηγίας και κατάφερε να διατηρήσει φυσικά μερικούς εμβληματικούς «πελάτες», όπως η Nike ή η Coca Cola.

Ο επτά φορές νικητής της «Χρυσής Μπάλας» εξακολουθεί να αποτελεί το σημείο αναφοράς για τις μεγάλες μάρκες.
«Η αύξηση των εσόδων θα είναι σημαντική το 2022» δήλωσε στο ισπανικό πρακτορείο ειδήσεων (EFE) ο διευθυντής χορηγιών της γαλλικής ομάδας (από το 2018), Μαρκ Αρμστρονγκ.

Όπως επισημαίνει οικονομική μελέτη, η Παρί Σεν Ζερμέν έχει κερδίσει σχεδόν 15 εκατομμύρια ακόλουθους στα social media από τότε που υπέγραψε ο Μέσι τον Αύγουστο, ενώ πούλησε περίπου ένα εκατομμύριο φανέλες το 2021, πάνω από τα ρεκόρ που σημείωσε πριν από τέσσερα χρόνια με τις αποκτήσεις των Νεϊμάρ και Κιλιάν Μπαπέ.
Πηγές της αγοράς αναφέρουν πως η άφιξη του Μέσι συνέβαλε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου στο γεγονός ότι η παριζιάνικη ομάδα αποκόμισε μεταξύ 30% και 40% περισσότερα κέρδη στον εμπορικό τομέα από ό,τι σε άλλες σεζόν.

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.