ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη

Μικρότερος ο κίνδυνος διαβήτη για όσους πίνουν κρασί με το φαγητό τους

Η κατανάλωση κρασιού μαζί με το φαγητό σχετίζεται με μικρότερο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου

Τα φρουτένια επιδόρπια είναι η πιο ασφαλής επιλογή

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ sorbet και sherbet

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο το καλοκαίρι από ένα δροσερό γλύκισμα! Αλλά επειδή θέλουμε να

Με θέα το απέραντο γαλάζιο…

Τα 6 πιο δημοφιλή κοκτέιλ και η ιστορία τους

Είναι οι πρωταγωνιστές των βραδινών μας εξόδων, ενώ η ιδανική τοποθεσία να τα απολαύσεις δεν είναι άλλη από ένα beach bar με θέα το απέραντο γαλάζιο…

Τα tips της ειδικού για κάθε ώρα της ημέρας

Πώς να διατηρήσεις τη διατροφή σου στις διακοπές

Οι διακοπές ισούνται με καλοπέραση, χαλάρωση και περισσότερο φαγητό. Αυτό, βέβαια, συνεπάγεται και αύξηση

Προσοχή στις καντίνες!

Ποια σνακ είναι προτιμότερο να έχεις μαζί σου στην παραλία

Μετά τη βουτιά σού ανοίγει η όρεξη και θέλεις κάτι να τσιμπήσεις; Αν και εσύ, όπως και εμείς, θέλεις να

Η γουλιά από το ποτήρι είναι πιο αρωματική

Μπίρα: Γιατί είμαι πιο νόστιμη σε γυάλινο ποτήρι

Γιατί είναι προτιμότερο και πιο απολαυστικό να βάζουμε τη μπίρα σε μπιροπότηρο και να

Λιγότερες θερμίδες

Τα φρούτα με τη μικρότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη

Όλοι γνωρίζουμε ότι τα φρούτα έχουν ζάχαρη. Μπορεί να μην είναι το ίδιο επιβλαβή με τα γλυκά και τα επεξεργασμένα τρόφιμα, αλλά δεν παύει να παχαίνει

Πλούσιο σε βιταμίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά

To smoothie που κάνει καλό στον εγκέφαλο

Οι διατροφικές μας συνήθειες δεν επηρεάζουν μόνο τη σωματική μας υγεία αλλά διαδραματίζουν και σημαντικό ρόλο στη διάθεση και την

Υψηλή περιεκτικότητα του κατακόκκινου φρούτου σε νερό

Γιατί θα πρέπει να βάζεις το καρπούζι στην κατάψυξη

Το καρπούζι είναι ένα από τα αγαπημένα εποχικά φρούτα, όχι μόνο χάρη στην υπέροχη

Yγιεινό και νόστιμο

Αυτό είναι το smoothie που πίνει κάθε μέρα η Τζένιφερ Λόπεζ

Η Λατίνα σταρ στα 51 της χρόνια μοιάζει πιο λαμπερή από ποτέ και όπως έχει δηλώσει σε διάφορες συνεντεύξεις της

Θα επιταχύνει το μεταβολισμό σου και θα βοηθήσει το πεπτικό σου σύστημα να λειτουργήσει

Γιατί πρέπει να βάλεις το νερό με λεμόνι στην καθημερινή σου ρουτίνα

Προσπαθείς να βρεις ένα τρόπο να μετριάσεις τον καφέ; Ή ψάχνεις ένα διαφορετικό ρόφημα

Τα super foods του καλοκαιριού που είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες

Καλοκαιρινά φρούτα και λαχανικά που θα σου χαρίσουν ενέργεια τις ημέρες του καύσωνα

Το καλοκαίρι είναι εδώ για τα καλά με υψηλές θερμοκρασίες, υγρασία και ζέστη. Όσο

Τι λέει έρευνα του Πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια

Τα αποξηραμένα ή τα φρέσκα φρούτα είναι πιο θρεπτικά;

Τα αποξηραμένα φρούτα έχουν μπει για τα καλά στη διατροφή μας, καθώς θεωρούνται μια

Για να εντυπωσιάσετε στα γιορτινά τραπέζια!

Πώς να φτιάξετε την πιο αφράτη σαντιγί

Τη δουλεύεις με το χέρι και κάνει τη δύσκολη. Πας να την πιάσεις και είναι αφρός. Η σαντιγί είναι αιθέρας,

Η βιομηχανία του φυτικού κρέατος αναπτύσσεται ραγδαία

Αυτό είναι το μοναδικό κρέας που τρώνε οι Vegan

Δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια από την εποχή που οι χορτοφάγοι ήταν οι πιο

Εχθρός του στρες και σύμμαχος της ψυχικής μας διάθεσης

Το υποτιμημένο τρόφιμο που κάνει θαύματα στη διάθεσή μας

Αν αναζητείτε τρόφιμα που θα βελτιώσουν τη νοητική σας υγεία, θα καταπολεμήσουν το στρες και θα

Ερευνητές διεξήγαγαν πείραμα σε ένα wine bar στο Cambridge

Το λάθος ποτήρι μπορεί να σε κάνει να πιεις παραπάνω κρασί

Ήπιες παραπάνω κρασί από αυτό, που υπολόγιζες; Μήπως έφταιγε τo ποτήρι για αυτό; Eρευνητές του Πανεπιστημίου

Προτίμηση σε είδη επισιτισμού μιας χρήσης

Τμήμα Διαιτολογίας και Διατροφολογίας: Υγιεινή διατροφή στο σχολείο

«Η ισορροπημένη διατροφή αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την ψυχοσωματική ανάπτυξη και την υγεία παιδιών

Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο «European Journal of Clinical Nutrition»

Η vegan διατροφή βοηθάει τους αθλητές

Πολλές μελέτες έχουν γίνει σχετικά με τη vegan διατροφή και το πώς επιδρά στον

Η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο

20 τροφές για δυνατό ανοσοποιητικό

Για να αποφύγεις τις ιώσεις το φθινόπωρο δεν αρκεί να προσέχεις το ντύσιμο σου, πρέπει να χτίσεις και ένα δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα και η διατροφή σου