ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μειωμένη ζήτηση για αρώματα - καλλυντικά

Η κρίση χτύπησε και την …ομορφιά

Περαιτέρω υποχώρηση των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο αρωμάτων και καλλυντικών, παρά τις εκπτώσεις και τις προσφορές, διαπιστώνει μελέτη της Infobank Hellastat Α.Ε.

Η κρίση χτύπησε και την …ομορφιά

Η οικονομική ύφεση και τα μέτρα δημοσιονομικής προσαρμογής προκάλεσαν τον περιορισμό της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών και κατ' επέκταση την υποχώρηση της ζήτησης για τα προϊόντα του κλάδου, σύμφωνα με την Infobank Hellastat.

Όπως προκύπτει από στοιχεία του Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιομηχάνων και Αντιπροσώπων Καλλυντικών, η αξία της εγχώριας αγοράς καλλυντικών (σε τιμές καταναλωτή) ακολουθεί πτωτική πορεία, φθάνοντας το 2012 στα 846 εκατ. ευρώ, μειούμενη περαιτέρω κατά 9,1% έναντι του 2011. Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες της αγοράς, αξιοσημείωτη κάμψη υπέστησαν τα προϊόντα μαλλιών (-12,7%, στα 240 εκατ. ευρώ), τα είδη προσωπικής υγιεινής (-8,1%, στα 170 εκατ. ευρώ) και τα προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος (-5,2% στα 275 εκατ. ευρώ).

 

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.