ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΟΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΥΡΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ...

Άστραψε και βρόντηξε ο μητροπολίτης Πειραιώς μόλις πληροφορήθηκε ότι η κυβέρνηση προτίθεται, δια του υπουργού Δικαιοσύνης, να φέρει στη Βουλή προς ψήφιση το Σύμφωνο Συμβίωσης των ομόφυλων ζευγαριών. «Θα αφορίσω όποιον βουλευτή τολμήσει να το ψηφίσει» ανέκραξε. Κι από κοντά ο έτερος Καππαδόκης, ο Άνθιμος Θεσσαλονίκης, όστις έφερε και παράδειγμα τα ...ζώα για να αιτιολογήσει το αφύσικον του πράγματος.

Από αυτή την επανάσταση των μαύρων, των ράσων εννοώ, δεν μπορούσαν να λείψουν οι αυθεντικοί μαύροι, αυτοί που έχουν τα μαύρα μπλουζάκια ως σήμα κατατεθέν. Οι Χρυσαυγίτες -ως έχοντες λάβει ευλογία και εύφημον μνεία από τον Άγιο Πειραιώς για το πόσο καλά παιδιά είναι- με πρώτο τον Παναγιώταρο άρχισαν τα «τιτιβίσματα».

Αυτό ήταν. Είδαν τις αντιδράσεις των μαύρων στη Ν.Δ. και -ενθυμούμενοι προφανώς το «μαύρο» παρελθόν της Δεξιάς- σήκωσαν κι αυτοί, ευτυχώς κάποιοι και όχι όλοι, μαύρη παντιέρα. «Ούτε εμείς το ψηφίζουμε» διαμήνυσαν στου Μαξίμου. Ο Αθανασίου, ο υπουργός Δικαιοσύνης, ανακρούει πρύμναν και δηλώνει ότι το Σύμφωνο παραπέμπεται για το μέλλον.

Αν και δικαστής ο ίδιος, παραβλέπει το γεγονός ότι υπάρχει απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΕΔΑΑ) στην οποίαν η χώρα, ως πολιτισμένη και έχουσα αναγνωρίσει τη δικαιοδοσία του ΕΔΑΑ, οφείλει να συμμορφωθεί. Αναγκάζεται, αντί να εφαρμόσει την ισονομία, γιατί περί αυτού πρόκειται, να προτάξει τις κομματικές σκοπιμότητες. Αντί να νομοθετήσει το Δίκαιο -το οποίο υπηρέτησε, από κορυφαίες θέσεις, τόσα χρόνια- προτιμά ξεφύγει απ' αυτό.

Κάποιος, κουτοπόνηρα βεβαίως, θα ισχυριστεί: Μα, να πέσει η κυβέρνηση γι' αυτό το θέμα; Για τα ομόφυλα ζευγάρια; Για τους ...πούστηδες και τις λεσβίες; Έλεος! Οι βουλευτές δεν έριξαν την κυβέρνηση για θέματα που «ξεπατώνουν» όλο τον κόσμο και θα την ρίξουν γι' αυτό; Αν τολμάνε ας το πράξουν. Με τις πέτρες θα τους πάρουν αν εμφανιστούν να δίνουν μεγαλύτερη σημασία στο αν ένας/μία ομόφυλος μπορεί να κληρονομήσει τον άλλον/η και να αδιαφορούν αν εξαφανίζεται η περιουσία, περιλαμβανομένων και κληρονομιών, όλων των Ελλήνων.

Αν κάποιος βουλευτής επιλέξει να ρίξει την κυβέρνηση επειδή δεν αντέχει στη σκέψη ότι θα μπορεί ο Αλκιβιάδης να επισκέπτεται τον Σωκράτη στη φυλακή ή στην εντατική του νοσοκομείου (γιατί τέτοιες και άλλες παρόμοιες νομικές εκκρεμότητες είναι που, κατά βάσιν, ρυθμίζει το Σύμφωνο Συμβίωσης) τότε καλύτερα να το διαλύσουμε το μαγαζί που λέγεται Δημοκρατία και να παραδώσουμε τα κλειδιά στον Καιάδα και στον αγιατολάχ του Πασαλιμανιού.

Όταν η κυβέρνηση δηλώνει ότι είναι αποφασισμένη να συγκρουστεί με ολόκληρη την κοινωνία, και το κάνει, για να υλοποιηθεί το μνημόνιο και να παραμείνει η χώρα στην ευρωζώνη, προκαλεί τουλάχιστον απορία η οπισθοχώρηση που σαλπίζει σε ένα θέμα που περίπου είναι κοινός τόπος για τις περισσότερες χώρες της Ευρώπης.

Δεν μπορεί να προτιμάμε την παπική τιάρα για το ευρώ και να επιλέγουμε το οθωμανικό σαρίκι για το ...οθωμανικό. Εκτός κι αν το κάνουμε ακριβώς γι' αυτό. Επειδή μας έχει μείνει το «κουσούρι» από τα χρόνια της σκλαβιάς. Πάντως στο χώρο της εκκλησίας, την οποίαν εκπροσωπεί ο Παπαφλέσσας της Τρούμπας, και στο χώρο του εθνικοσοσιαλισμού, που εκπροσωπεί ο αρσενικός Κασιδιάρης, ανθεί το ...παρά φύσιν ανδρών τε και γυναικών. Βρίθουν η Ιστορία και η εφημεριδογραφία από παραδείγματα. Σόδομα και Γόμορα γινόντουσαν και γίνονται.

Μάλιστα δεν καταλαβαίνω γιατί ο, και περί του ...χεστήρος πλειστάκις ομιλών, Πειραιώς Σεραφείμ δεν έχει αφορίσει τους τοιούτους αμαρτωλούς του χώρου στον οποίον διακονεί. Όπως δεν καταλαβαίνω και το ζόρι που τραβάνε οι μελανοχίτωνες του Μιχαλολιάκου όταν είναι αυτοί που λατρεύουν και χύνουν σπονδές στα «τρελά αγόρια» του Χίτλερ. Στην απορία μου αυτή η ορθή απάντηση μάλλον είναι: Να τους αφορίσουμε πρώτοι εμείς. Για τον φαρισαϊσμό και το φασισμό που κατατρώει το μυαλό και τις σάρκες τους. Για το μαύρο με το οποίο θέλουν να βάψουν και πνίξουν τους Έλληνες.

Ειλικρινά, επίσης δεν καταλαβαίνω πως υπάρχουν βουλευτές που δέχονται να κάθονται στα ίδια έδρανα, να συζητούν, να χαριεντίζονται και να αντιπαρατίθενται με «ανορθόδοξους» συναδέλφους τους και ταυτόχρονα να τους αρνούνται το δικαίωμα να έχουν τα ίδια νομικά δικαιώματα μ' αυτούς στη ζωή. Και φυσικά δεν καταλαβαίνω και τους ίδιους τους ομόφυλους βουλευτές που αρνούνται να διεκδικήσουν τα δικαιώματα και την ταυτότητά τους.

Κυρίως, όμως, δεν καταλαβαίνω την Πολιτεία, που ενώ συζητά και συναποφασίζει με τον Βεστερβέλε για το μέλλον της χώρας και τη ζωή όλων των Ελλήνων, αρνείται να δώσει το δικαίωμα στον Στάθη και τη Λάγια να ορίσουν με τον τρόπο που αυτοί θέλουν την προσωπική τους ζωή. Εκχωρούν την εθνική κυριαρχία στους ξένους, δεν εκχωρούν όμως το ατομικό, νομικό τονίζω, δικαίωμα στους σεξουαλικά διαφορετικούς.

Πώς είναι δυνατόν το κράτος από τη μια να συζητά με θαυμασμό, να επιδαψιλεύει τιμές, να εκθειάζει το έργο, να οργανώνει μεγαλοπρεπείς εκδηλώσεις, να απονέμει βραβεία σε ανθρώπους που αποδεδειγμένα, και κατά δήλωσίν τους, είναι ομόφυλοι και από την άλλη να αρνείται το δικαίωμα στους υπηκόους του να ορίζουν τη ζωή τους όπως αυτοί θέλουν. Τόση υποκρισία και τόση ξεφτίλα!

Για λόγους ισονομίας, λοιπόν, και μόνον, πιστεύω ότι το Σύμφωνο Συμβίωσης πρέπει να ψηφιστεί τώρα. Και ο επιπλέον λόγος είναι: για να μην κερδίσουν οι μαύροι. Επί Σημίτη, και παρά τη λυσσώδη αντίδραση του μακαριστού Σεραφείμ, ψηφίστηκε η κατάργηση του θρησκεύματος από τις ταυτότητες. Το εθνικό φρόνημα των Ελλήνων δεν έπαθε τίποτε.

Το ίδιο δεν θα πάθουν και τώρα οι «ορθόδοξοι». Όπως δεν θα πάθουμε και τίποτε αν ανεγερθεί μουσουλμανικό τέμενος στην Αθήνα. Η διαφορά με τους μαύρους είναι θέμα πολιτισμού, αξιών, ηθικής, αισθητικής και αντίληψης για τον κόσμο. Υπάρχουν αυτοί που ζουν στον 21ο αιώνα και αυτοί που έχουν μείνει στο Μεσαίωνα. Υπάρχει η κοινωνία της ανοχής και η κοινωνία της ενοχής. Πρέπει να διαλέξουμε με ποιους είμαστε.

Είμαι σίγουρος ότι κανείς, υγιώς σκεπτόμενος, άνθρωπος δεν θα διαλέξει τα μαύρα ράσα των παπάδων, τα μαύρα μπλουζάκια της Χρυσής Αυγής και το «μαύρο» παρελθόν της Δεξιάς. Ακόμη και οι φιλελεύθεροι της συντηρητικής παράταξης θα συμφωνήσουν ότι πρέπει να τσακίσουμε τη «συμμορία των μαύρων».

Το μόνο πάντως που δεν μπορώ να δεχτώ είναι στο Σύμφωνο Συμβίωσης να περιλαμβάνεται και διάταξη που να δίνει στα ομόφυλα ζευγάρια τη δυνατότητα να υιοθετούν παιδιά. Σε μια κοινωνία, κατά βάσιν και πρωτίστως ετερόφυλη, το παιδί θα πρέπει να μπορεί να επιλέγει και όχι να καταναγκάζεται να αποδεχθεί πρότυπα. Διαφορετικά θα υπερίσχυε ο ετσιθελισμός και το δίκαιο της μειοψηφίας. Και αυτό δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό.

Η διαφορετικότητα είναι επιλογή, δεν μπορεί να γίνει επιβολή. Προσώρας, αυτή είναι και η μόνη ένσταση που έχω. Ας έλθει προς ψήφιση και θα δω αν έχω και άλλες...

6 αναγνώστες σχολίασαν

Συμμετοχή στην συζήτηση
  1. Ορφεας74 23:07 29/11/2013

    Φελνικο,κουνα λιγο το κεφαλι σου να συνελθεις,τα εμπλεξες ολα και τα εκανες τουρλου-τουρλου,χρυσαυγιτες,παπαδες,βουλευτες,ομοφυλοφιλους,φυλακισμενους,εντατικες,πραγματικη τρικυμια εν κρανιω,περαστικα σου…

  2. Ξεφτίλα καί πάλι ξεφτίλα….Νικολάκη πολλή πουστιά.
    Καί σύ Θανάση, ξύπνα, βγές απ’ τό κρεβάτι σου· αφησε τίς πουστιές, τύλιξε τά χύματα καί τά λοιπά γλυπαροειδή σέ ένα άσπρο καθαρό κολόχαρτο ρίξε τα στήν τρύπα καί μή ξεχάσεις νά τραβήξεις τό καζανάκι, καί μετά έλα νά κουβεντιάσουμε γιά πραγματικές αξίες, ηθική, θρησκεία καί πατριωτισμό, γιατί αυτά δέν θά τά βρείς κάτω από τό πάπλωμα γι’αυτό μήν κουράζεστε άδικα εσύ, ό Σεραφίμ ό παναγιώτατος καί ό
    Δημοσιογράφος πού πρέπει όπωςδήποτε νά πιαστήτε από κάπου γιά νά στηρίξετε τήν θέση σας.

    Πέστο τουλάχιστο καθαρά καί χωρίς υπεκφυγές κάποιον Πουσταρά η Λεσβάρα θάχεις στήν οικογένεια καί γιατί να τόν/τήν κληρονομήσει ό/ή κάθε ΑΝΩΜΑΛ/ΟΣ-Η . Εκεί έιναι ο κόμπος καί Όχι στήν ηθική γιά τόν μοντέρνο 21ο αιώνα τήν ηθική τού σήμερα ή τού χθές τίς μπούρδες τού χθές γιά τού σήμερα. Ή απληστία αγαπητέ γιά τήν κληρονομιά. «Να υποφέρουν οί ανώμαλοι ποιόν πειράζει», θέλουν νά μάς πάρουν τά ασημικά μας, θέλουν νά μάς πούν πώς νά χειρηστούμε καί τήν πουστιά μας;
    Πολλή ή πουστιά, Ανώμαλος ό πλυθισμός, πολλοί καί αυτοί πού θά χάσουν γιατί λοιπόν νά αλλάξουν οι νόμοι; Και μάλιστα ασύμφοροι; Γιατί όπωςδηποτε μέ τό ζόρι νά τά Φάει τό κράτος οί σκοτεινές δυνάμεις; Αυτό καί άν είναι ξεφτίλαα……….

    • Ϋ.Γ τό «Θανάσης» εννοείται ο κάθε μεμμέτης. Δέν είναι απάντηση στό Θανάση.

  3. Ανακράζω <>!!!

  4. Φοβερό άρθρο που «αφορίζει¨τους ρασοφόρους!!!!!!!!!!!!!!! Τελικά και στην εποχή μας με τον «ανεπτυγμένο πολιτισμό» μας, ακόμη λειτουργεί η » Ιερά Εξέταση»…Μόνο που σήμερα πια τον ρόλο της, ως διαινωνιστές του συστήματος, τον παίζουν «δημοσιογράφοι» καθόλα έγκριτοι που τους κανει γνωστούς στο λαό το ίδιο το Σύστημα το οποίο υπηρετούν…Ας πάρουμε μερικά μόνο αποσπάσματα από το «φοβερό» άρθρο…
    …»…Αν και δικαστής ο ίδιος, παραβλέπει το γεγονός ότι υπάρχει απόφαση του
    Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΕΔΑΑ) στην οποίαν η χώρα,
    ως πολιτισμένη και έχουσα αναγνωρίσει τη δικαιοδοσία του ΕΔΑΑ, οφείλει
    να συμμορφωθεί….
    Τόσο πολύ σας αρέσει αυτό το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και τόσο ανώτερο από το εγχώριο είναι που πρέπει όλα όσα ορίζει να τα δεχόμαστε χωρίς να έχουμε το δικαίωμα της αντίρρησης??? Και αν είναι έτσι τότε για ποιά Δημοκρατία μιλάμε??? Καθένας που διαφωνεί θα τον αφορίζει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο??? Μ αυτόν τον εισαγώμενο αφορισμό συμφωνείτε, με τον «δικό σας » τον παραδοσιακό, τον ηθικό, αυτόν που σας μεγάλωσε και σας έθρεψε η κακομοίρα η μητέρα σας και η γιαγιά σας, διαφωνέιτε?? Μεγαλώσατε και δε σας κάνει πια???Μιλάτε για πολιτισμένη χώρα??? Λυπάμαι αλλά αν συμφωνείτε με τον «πολιτισμό» τον οποίο ζούμε, τότε μάλλον πρέπει να το ψάξετε…Είναι όντως υπέροχος ο πολιτισμός της εξαθλίωσης, ηθικής, κοινωνικής, πνευματικής και εσχάτως και υλικής…Λυπάμαι αλλά θα εκπλαγείτε πόσοι άνθρωποι υπάρχουν, που χωρίς να φοράνε εξωτερικά μαύρα, δε θέλουν να ανήκουν στον «πολιτισμό» σας…
    …»…Η διαφορά με τους μαύρους είναι θέμα πολιτισμού, αξιών, ηθικής,
    αισθητικής και αντίληψης για τον κόσμο. Υπάρχουν αυτοί που ζουν στον 21ο
    αιώνα και αυτοί που έχουν μείνει στο Μεσαίωνα. Υπάρχει η κοινωνία της
    ανοχής και η κοινωνία της ενοχής. Πρέπει να διαλέξουμε με ποιούς
    είμαστε….
    Πως φαίνεται ότι έχετε αναλάβει κι εσείς κάποιον ρόλο…Ακολουθείτε κι εσείς τον υπέροχο εκβιασμό των διλημμάτων…όλα είναι άσπρα ή μαύρα… Το ενδεχόμενο όχι απλά του να ανέχομαι , αλλά του να σέβομαι την αποφαση του άλλου για τον τρόπο ζωής του το έχετε σκεφτεί??? Αλλά σεβασμός δε σημαίνει και νομιμοποίηση του παρά φύση…
    …»…Πάντως στο χώρο της εκκλησίας, την οποίαν εκπροσωπεί ο Παπαφλέσσας της
    Τρούμπας, και στο χώρο του εθνικοσοσιαλισμού, που εκπροσωπεί ο αρσενικός
    Κασιδιάρης, ανθεί το …παρά φύσιν ανδρών τε και γυναικών. Βρίθουν η
    Ιστορία και η εφημεριδογραφία από παραδείγματα. Σόδομα και Γόμορα
    γινόντουσαν και γίνονται….»
    Πέρα από το γεγονός της δική σας μη ανοχής και της ‘ελλειψης σεβασμού στη διαφορετική αποψη, με τις προσβλητικές εκφράσεις (αλήθεια εσάς σας πρόσβαλαν προσωπικά οι συγκεκριμένοι, ώστε να το κάνετε κι εσείς??), ας σταθούμε σε ένα συμπέρασμα που συνάγεται από την παραπάνω παράγραφο… ΄Η δε ξέρετε καλά Ιστορία ή την χρησιμοποιείτε κατά το δοκούν για να εξυπηρετήσει δικές σας «απόψεις» για να μη πω «συμφέροντα»… Μήπως τυχαίνει να ξέρετε και το τέλος του παραμυθιού με τα Σόδομα και τα Γόμορα???????
    Αν όχι να σας το πω εγώ…Είναι εκεί που μας οδηγείτε όλοι εσείς οι «προοδευτικοί», «εξωστρεφείς» , «πολιτισμένοι», «ανοιχτόμυαλοι», «έξυπνοι», «ακομπλεξάριστοι» κτλ, κτλ…στην ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ….Λυπόμαστε αλλά δε θα πάρουμε…σε καποιους ακόμη το μυαλό και η ψυχή λειτουργούν …καλημέρα σας…

    • Κύριε Θανάση,δεν υπάρχει σεβασμός όταν διαχωρίζεται τους ανθρώπους,δεν τους θεωρείται ισότιμους μ΄εσάς και τους αρνείστε το δικαίωμα στην ισονομία.Κι εσείς άσπρο μαύρο βλέπετε,γιατί οι «παρά φύση» είναι χρώμα.Αν πιστεύετε ότι είστε ο Άντρακλας ο Πελαγίσιος που το μυαλό και η ψυχή του λειτουργούν,ενώ των άλλων όχι,καλύτερα να πάτε για ψάρεμα.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.