ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αναβιώνει η ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία Namco

Επιστρέφει στο επόμενο εξάμηνο το θρυλικό Pony

Το Pony, το τόσο ιδιαίτερο αυτοκίνητο, που αγαπήθηκε από νέους οδηγούς, επαγγελματίες και τεχνίτες, ετοιμάζεται για ένα εντυπωσιακό come back μέσα στους επόμενους 5-6 μήνες.

Η παραγωγή του Pony ξανά στην Ελλάδα ήταν κάτι που επεδίωκε εδώ και χρόνια ο πρόεδρος του ομίλου NAMCO HELLAS, Πέτρος Τζανέτος Κοντογούρης, καθώς η εταιρεία δεν έπαψε ποτέ να λειτουργεί, αν και η γραμμή παραγωγής είχε κλείσει.

Η κυβέρνηση αποφάσισε να στηρίξει την εγχώρια βιομηχανία για να προχωρήσει η πιστοποίηση των πρωτοτύπων οχημάτων από την ΕΒΕΤΑΜ (την αρμόδια α.ε. διαπίστευσης βιομηχανικών προϊόντων).

Με την ολοκλήρωση των διαδικασιών για την έγκριση τύπου του οχήματος, εκτιμάται ότι σε διάστημα 4-5 μηνών, θα μπει μπροστά η παραγωγική μηχανή.

Μάλιστα, ήδη η NAMCO HELLAS έχει μία λίστα παραγγελιών για 400 οχήματα, από το εσωτερικό, γιατί παρά το γεγονός ότι το Pony  βγήκε από την αγορά για πάνω από 30 χρόνια, συνεχίζει να έχει πιστούς, ενώ στο εργοστάσιο της Νέας Ραιδεστού, λειτουργεί κανονικά τμήμα επιδιορθώσεων και ανακατασκευών.

Βεβαίως το νέο Pony, είναι αλλαγμένο, είναι πιο… «φτιαγμένο», δεν έχει εκείνους τους μοναδικούς μεντεσέδες που γυάλιζαν στις πόρτες του παλιού Pony Citroen, την πιο κοφτή μάσκα. Όμως κι αυτό, με μηχανή και σασμάν από την OPEL, ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία, δηλαδή είναι ένα αυτοκίνητο αντοχής, εύχρηστο, με φτηνά ανταλλακτικά, που μπορεί να επισκευαστεί με ένα κατσαβίδι, που λέει ο λόγος.

Κι όπως έχει ήδη λεχθεί από τον κ. Κοντογούρη, η τιμή αγοράς του θα είναι γύρω στις 7.000 ευρώ.

Η εταιρεία έχει ήδη επενδύσει περί τα 7 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη δύο πρωτοτύπων, των 1.400 κυβικών, βενζινοκίνητων, που περιμένουν τις εγκρίσεις για να ξεκινήσει η παραγωγή.

Η NAMCO, επειδή έχει αναπτύξει τη δική της πλατφόρμα, που μπορεί να δεχτεί ως και 17 καρότσες για διαφορετικά μοντέλα, έχει τη δυνατότητα να βγάλει οχήματα που θα εξυπηρετούν διαφορετικές χρήσεις. Επιπλέον, πρόκειται να βγάλει το Pony και ντιζελοκίνητο, ενώ υπάρχει σχεδιασμός για να κυκλοφορήσουν εκδόσεις που θα κινούνται με φυσικό αέριο (GNC), για ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο πόλης , ενώ θα παρουσιάσει και ένα 4Χ4.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, έχουν εξασφαλιστεί τα κεφάλαια για να αρχίσει η μαζική παραγωγή στο εργοστάσιο της Νέας Ραιδεστού και επειδή το μεγαλύτερο μέρος του οχήματος θα κατασκευάζεται στην Ελλάδα η προστιθέμενη αξία του νέου Pony θα φτάνει στο 67%. Με την παραγωγή του Pony, θα δημιουργηθούν άμεσα πάνω από 400 θέσεις εργασίας και έμμεσα να ανοίξουν πάνω από 2.500 θέσεις απασχόλησης.

 

Πηγή: voria.gr

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.