AUTO - MOTO

Driven : VW Passat 1.4 TSI 150ps

Η 8η γενιά του VW Passat πήρε μεγάλη δημοσιότητα στην Ελλάδα πριν καλά καλά ξεκινήσουν οι πωλήσεις του. Ο λόγος δεν είναι βεβαίως το τεράστιο εμπορικό ενδιαφέρον λόγω της κατηγορίας στην οποία και ανήκει αλλά η παγκόσμια παρουσίασή του στο επίσημο δίκτυο της VW η οποία και έλαβε χώρα στην Καλαμάτα τους προηγούμενους μήνες.

Τώρα ωστόσο που η παρουσίασή του ολοκληρώθηκε είχαμε κι εμείς τη δυνατότητα για μία πρώτη δοκιμή του VW Passat 2015, όχι σε διαδρομές της Καλαμάτας, αλλά της εξίσου υπέροχης Εύβοιας. Ξεκινώντας από το εμφανισιακά κομμάτι η 8 γενιά του γερμανικού sedan είναι σαφέστατα πιο όμορφη και ολίγον πιο προχωρημένη σχεδιαστικά. Δεν αγγίζει βεβαίως τη διαφορετικότητα που έχει το Passat CC ωστόσο σίγουρα είναι πιο ενδιαφέρουσα.

VW-PASSAT_2015_driven2

Ως βάση έχει χρησιμοποιηθεί και εδώ η πασπαρτού πλατφόρμα MQB η οποία εκτός της καλύτερης ακαμψίας προσέφερε τη δυνατότητα στους τεχνικούς να διατηρήσουν το μήκος στα επίπεδα της απελθούσης γενιάς (4767mm) αλλά να αυξήσουν τα μεταξόνιο στα 2791mm. Το τελευταίο σε συνδυασμό με τη μεταφορά τον προβόλων ακόμα πιο κοντά στα άκρα έχει δημιουργήσει μία από τις πιο ευρύχωρες καμπίνες για τους επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών με τα 586lt λαμβάνει θέση στην κορυφή της κατηγορίας ενώ επιπλέον έχει και πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα.

VW-PASSAT_2015_driven3

Το ταμπλό του VW Passat 2015 κινείται στα γνωστά πρότυπα της γερμανικής φίρμας τόσο από πλευράς σχεδίασης όσο και υλικών. Η εργονομία είναι αρκετά καλή όπως και οι θήκες για μικρά και μεγάλα αντικείμενα. Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή με τα χειριστήρια να ρυθμίζονται και τελικά να έρχονται στο σημείο που τα θέλεις ενώ τα καθίσματα άκρως αναπαυτικά με καλή πλευρική στήριξη.

Κατά την πανελληνία δημοσιογραφική παρουσίαση οδήγησα το VW Passat με τον 1.4 TSI των 150ps ο οποίος διαθέτει τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων. Στο δρόμο έχουμε να κάνουμε με ένα ακόμα δείγμα της VW. Στιβαρό και ήσυχο είναι οι πρώτες λέξεις που μου έρχονται στο μυαλό. Κρατάει καλά χωρίς κλίσεις στις στροφές ωστόσο η ανάρτηση είναι ένα κλικ πιο σκληρή από ότι περιμένεις. Γενικά είναι άνετη αλλά δείχνει να έχει μικρή διαδρομή με αποτέλεσμα να ενοχλεί στις κακοτεχνίες των δρόμων μας. Στον αυτοκινητόδρομο βέβαια δεν έχεις κανένα παράπονο. Ιδίως εκεί απολαμβάνεις και το Adaptive Cruise Control (βασικός εξοπλισμός στην έκδοση Highline) στο οποίο ρυθμίζεις την ταχύτητα και την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.

VW-PASSAT_2015_driven9

Το τιμόνι είναι άμεσο και γρήγορο προσφέροντας καλή αλλά όχι και κορυφαία αίσθηση. Το κιβώτιο διαθέτει σωστή κλιμάκωση, μικρές διαδρομές και αρκετά καλό κούμπωμα. Ο 1.4 TSI με τους 150ps είναι ο ιδανικός κινητήρας βενζίνης. Κινεί το αμάξωμα των 1387kg πολύ καλά (0-100km/h σε 8.4sec, τελική ταχύτητα 220km/h) ενώ η συνολική του λειτουργία είναι κυρίως αυτή που σε κερδίζει. Τα 25.5kg.m της ροπής εμφανίζονται λίγο πάνω από τις 1500rpm και σου προσφέρουν όση ροπή χρειάζεσαι για προσπεράσεις και επιταχύνσεις. Το έχω ξαναγράψει ότι σε επίπεδο λειτουργίας ο νέος TSI είναι πολύ καλύτερος από τον TwinCharger. Ωστόσο δεν τα καταφέρνει τόσο καλά στο κομμάτι της οικονομίας καθώς η μέση κατανάλωση του VW Passat 1.4 TSI 150ps κατά τη δοκιμή μας κυμάνθηκε στα 7-8lt/100km τη στιγμή που η VW ανακοινώνει 4.9-5lt/100km.

Τέλος ένα σημείο που χρίζει αναφοράς στο VW Passat 2015 είναι τα συστήματα ασφαλείας και οι νέες τεχνολογίες που χρησιμοποιεί. Συστήματα και τεχνολογίες όπως το Active Info display (πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων), το Head-up Display (αναδυόμενη οθόνη), το νέο Rear Seat Entertainment (σύνδεση Tablet μέσω Wi-Fi), το Front Assist με City Emergency Braking και Pedestrian Monitoring (αναγνώριση πεζών), το Emergency Assist (το όχημα ακινητοποιείται σε περιπτώσεις επείγουσας ανάγκης), το Trailer Assist (υποβοήθηση παρκαρίσματος με ρυμουλκούμενο) και το Traffic Jam Assist (υποβοήθηση κίνησης σε κυκλοφοριακή συμφόρηση).

VW-PASSAT_2015_driven10

Συνολικά κατά τη δοκιμή του VW Passat 2015 φάνηκε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα μοντέλο το οποίο προσφέρει όλα εκείνα τα στοιχεία που περιμένει κανείς από ένα μοντέλο της φίρμας κατά την οδήγηση. Επιπλέον είναι πολύ ποιοτικό, προσφέρει τεράστιους χώρους και κατά την κίνηση δημιουργεί ένα πολύ ήσυχο και άνετο περιβάλλον. Ο 1.4 TSI των 150ps του ταιριάζει γάντι αν σκέφτεστε τη βενζίνη ενώ σαφέστατα έχει γίνει πιο όμορφο και θελκτικό εμφανισιακά. Και όλα αυτά χωρίς να ξεφεύγει καθόλου από τις τιμές του ανταγωνισμού.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά VW Passat 1.4 TSI 150ps
Κυβισμός : 1395cc
Ισχύς : 150ps/5000-6000rpm
Ροπή : 25.5kg.m/1500-3000rpm
Βάρος : 1387kg
Εκπομπές CO2 : 115gr/km
Επιτάχυνση 0-100km : 8.4sec
Τελική Ταχύτητα : 220km/h
Κατανάλωση (μέση) : 4.9-5lt/100km
Διαστάσεις : 4767x1832x1456mm
Τιμές & Εξοπλισμός VW Passat 2015
Αξιολόγηση EuroNCAP

Το άρθρο δημοσιεύτηκε από το www.highoctane.gr

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.