ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

Ο ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ...

Αν ο Σταύρος Ψυχάρης, εκδότης της εφημερίδας το Βήμα, έπρεπε να ντρέπεται μια φορά οι πολιτικοί μας έπρεπε να ντρέπονται δέκα φορές. Και εξηγούμαι. Χθες ο Σταύρος Ψυχάρης στο πρωτοσέλιδο άρθρο του στο Βήμα γράφει το εξής απίστευτο: "Τα πέτρινα χρόνια της Αριστεράς (διώξεις, φυλακίσεις, εξορίες, ισόβια και εκτελέσεις) έληξαν το 1989 με μια απροσδόκητη κυβερνητική συνεργασία. Η Νέα Δημοκρατία και το ΚΚΕ συγκρότησαν την κυβέρνηση Τζαννετάκη για να προλάβουν την παραγραφή "σκανδάλων" του ΠΑΣΟΚ...".

Είναι με τα καλά του ο Ψυχάρης; Δεν ντρέπεται να γράφει αυτή τη γελοιότητα; Είναι δυνατόν να υποστηρίζει ότι μέχρι το 1989 είχαμε εξορίες, φυλακίσεις, ισόβια και εκτελέσεις Αριστερών; Δεν γνωρίζει ότι αυτά σταμάτησαν το 1974, με την πτώση της στρατιωτικής δικτατορίας; Δεν γνωρίζει ότι το 1974 ο Κωνσταντίνος Καραμανλής νομιμοποίησε το ΚΚΕ; Δεν γνωρίζει ότι το 1981 ο Ανδρέας Παπανδρέου ψήφισε ακόμη και νόμο με τον οποίον χορηγήθηκε σύνταξη στους αντιστασιακούς του ΕΑΜ και του ΕΛΑΣ; Δεν γνωρίζει ότι το ΠΑΣΟΚ στο ψηφοδέλτιο της Επικρατείας του είχε τοποθετήσει τον Μάρκο Βαφειάδη, τον επικεφαλής του Δημοκρατικού Στρατού; Δεν γνωρίζει ότι ουδεμία εκτέλεση, φυλάκιση, εξορία Αριστερού, αλλά και κανενός άλλου για πολιτικά φρονήματα, υπήρξε στη Μεταπολίτευση; Από την αρχή της, από το 1974 και όχι από το 1989 όπως ο ίδιος διατείνεται στο ακατανόητο, για να μην πω τίποτε χειρότερο, άρθρο του.

Είναι δυνατόν, ένας σοβαρός άνθρωπος και μάλιστα εκδότης μιας από τις μεγαλύτερες εφημερίδες της χώρας, να υποστηρίζει κάτι τόσο εξωφρενικό και ανιστόρητο; Δεν καταλαβαίνει ότι χάνει κάθε κάθε ίχνος σοβαρότητος και αξιοπιστίας όταν υπογράφει αυτού του τύπου τις αηδίες; Και καλά ο Ψυχάρης, μπορεί να τρελάθηκε. Μπορεί να έκανε κάποιο λάθος στις ημερομηνίες. Δεν βρέθηκε κάποιος από την εφημερίδα που εκδίδει, κάποιος αρχισυντάκτης, κάποιος διευθυντής να του πει: "Αφεντικό, κάποιο λάθος κάνεις"; Δεν βρέθηκε ούτε ένας να τον προστατεύσει;

Άντε και να δεχθώ ότι στο Βήμα, για λόγους που δεν με αφορούν, αλλά πρέπει να προβληματίσουν όλους και πρωτίστως τον Ψυχάρη, δεν βρέθηκε κανείς να το κάνει. Αμ απ' τους πολιτικούς; Δεν υπήρξε ένας, έστω ένας, να διαμαρτυρηθεί; Ένας δεξιός, ένας πασόκος, ένας αριστερός να του πει: "Τι είναι αυτά που γράφετε κύριε Ψυχάρη; Είστε με τα καλά σας;"

Δυστυχώς, εξ όσων γνωρίζω, ούτε ένας δεν διαμαρτυρήθηκε. Μα είναι δυνατόν η χώρα μας να έχει μετατραπεί σ' ένα απέραντο πανδοχείο λωτοφάγων; Είναι δυνατόν να μην βγει ούτε ένας και να πει: "τι βλακείες είναι αυτά που γράφει ο Ψυχάρης". Ούτε ένας; Είναι δυνατόν; Τόσο πολύ τον υπολήπτονται ή μήπως τον φοβούνται -είτε αυτοί είναι δεξιοί είτε κεντρώοι είτε αριστεροί- ώστε κάποιος να του πει: "Ξέρεις Σταύρο, οι εκτελέσεις, οι εξορίες, τα βασανιστήρια και οι φυλακίσεις σταμάτησαν το 1974, όχι το 1989".

Είναι δε ακόμη πιο ηλίθιο και εξοργιστικό να λέγεται ότι αυτό το άρθρο γράφτηκε μόνο και μόνο για να ενισχύσει το πρώτο θέμα της εφημερίδας που είχε τίτλο: "Η ευκαιρία της Αριστεράς". Αν ο Ψυχάρης και το Βήμα θέλουν να κάνουν στροφή, ν' αλλάξουν τη γραμμή της εφημερίδας, είναι δικαίωμά τους. Μπορούν να το κάνουν με τον τρόπο που αυτοί νομίζουν καλύτερα. Ακόμη και άγαρμπα. Ακόμη και με τρόπο που να προκαλεί θυμηδία. Δική τους είναι η εφημερίδα ότι θέλουν κάνουν. Αυτό που δεν επιτρέπεται είναι να το κάνουν με εξόφθαλμες ανακρίβειες, με προκλητικά ψέμματα και με παραποίηση της Ιστορίας.

Άκου, οι εξορίες, οι φυλακίσεις και οι εκτελέσεις των Αριστερών στην Ελλάδα σταμάτησαν το 1989; Έλεος κύριοι του Βήματος!!! Αν είναι δυνατόν κύριε Ψυχάρη!!! Δεν καταλαβαίνετε ότι εκτίθεστε; Δεν καταλαβαίνετε ότι προκαλείτε; Δεν καταλαβαίνετε ότι γελάει όλη η Ελλάδα μ' αυτά που γράφετε; Και καλά ο Ψυχάρης και το Βήμα. Μπορεί να μην ενδιαφέρονται για το κύρος και τη σοβαρότητά τους. Είναι όμως δυνατόν οι πολιτικοί μας να μην πουν μια κουβέντα. Έστω για τα προσχήματα. Έστω να ψελλίσουν την αλήθεια; Τόσο ξεφτιλισμένοι είναι; Τόσο ψοφοδεείς είναι που φοβούνται μήπως κακοκαρδίσουν το αφεντικό του ΔΟΛ;

Και καλά το κόμμα του Σαμαρά και του Βενιζέλου. Να δεχθώ ότι δεν λένε κουβέντα επειδή μέχρι τώρα είχαν την "προστασία" του Ψυχάρη και του ΔΟΛ. Αλλά και ο ΣΥΡΙΖΑ; Επειδή ο Ψυχάρης και το Βήμα αποφάσισαν, δεν ξέρω μετά από τι συμφωνίες, να κάνουν στροφή, και να στηρίξουν τον Τσίπρα και την παρέα του, πρέπει αυτοί να δεχθούν ότι μέχρι το 1989 κυνηγούσαν τους Αριστερούς, τους φυλάκιζαν, τους εξόριζαν, τους εκτελούσαν; Τέτοιας ποιότητας είναι η συμφωνία που έκαναν για να τους στηρίξουν, στον δρόμο προς την εξουσία, τα Μέσα που ελέγχει ο Ψυχάρης; Τέτοια και τόση ξεφτίλα κύριε Τσίπρα, κύριε Παππά, κύριε Δραγασάκη, κύριε Λαφαζάνη; Σιωπάτε μόνον και μόνον επειδή σας χάρισαν έναν τίτλο; Για την "ευκαιρία της Αριστεράς" δέχεστε να γίνετε σαν αυτούς που λένε πως ότι κάνουν το κάνουν για τη ...φουκαριάρα τη μάνα τους;

Άντε, να δεχθώ πως, μετά τον Σαμαρά και τον Βενιζέλο, και ο Τσίπρας κάνει το παγώνι επειδή έκανε συμφωνία με τον Ψυχάρη για να τον στηρίξει ο ΔΟΛ. Να το δεχθώ κι αυτό. Η Παπαρήγα, ο Κουτσούμπας τι κάνουν; Τι λένε για όλα αυτά; Έχουν να μας πουν καμμία περίπτωση κομμουνιστή που φυλακίστηκε, εξορίστηκε και εκτελέστηκε μετά το 1974; Έχουν να μας αναφέρουν έστω και μία; Πότε τελείωσαν οι διώξεις των αριστερών και των κομμουνιστών; Το 1974 ή το 1989; Γιατί ο Περισσός δεν λέει κουβέντα; Βέβαια, θα περιμένω αύριο να δω τι θα γράψει ο Ριζοσπάστης, γιατί δεν μπορώ να πιστέψω πως και οι κομμουνιστές είναι σαν τους ριζοσπάστες αριστερούς της Κουμουνδούρου.

Και καλά ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος, ο Τσίπρας, ο Κουτσούμπας. Το βουλώνουν, γιατί θέλουν να τα 'χουν καλά με τον Ψυχάρη και το (τέως) Συγκρότημα Λαμπράκη. Ο Γ. Παπανδρέου γιατί δεν είπε κουβέντα; Το ΠΑΣΟΚ, το κόμμα που ίδρυσε ο πατέρας του, δεν ήταν αυτό που έκλεισε, και με νόμο, όλες τις εμφυλιοπολεμικές εκκρεμότητες το 1981; Αυτό δεν ήταν που νομιμοποίησε την Εθνική Αντίσταση και μάλιστα έδωσε και συντάξεις στους αγωνιστές του; Γιατί δεν λέει κι αυτός τίποτε; Γιατί το αφήνει να περάσει έτσι; Ειδικά αυτός, ο Γ. Παπανδρέου, που το Συγκρότημα Λαμπράκη και Ψυχάρη τον πολέμησαν τόσο δεν θα πρέπει να βγει και να πει κάτι; Έστω και "αιδώς κύριε Ψυχάρη". Έστω να κάνει ένα ειρωνικό σχόλιο.

Γιατί όλο το πολιτικό σύστημα σιωπά μπροστά σ' αυτή την ωμή και ξεδιάντροπη πλαστογραφία της Ιστορίας; Και καλά οι πολιτικοί. Οι δημοσιολογούντες; Γιατί κι αυτοί ποιούν την νήσσα; Τόσα και τόσα γράφουν, ακόμη και για τα πιο γελοία θέματα, και δεν βρέθηκε ούτε ένας, στα μπλογκς και τα σαϊτς, να πει κουβέντα. Όλοι μούγκα στη στρούγκα; Γιατί; Ελπίζω σήμερα να αφυπνιστούν. Να ανοίξουν τα στόματα τους οι μουγκοί και να μας πουν πότε οι αριστεροί στην Ελλάδα σταματήσαν να φυλακίζονται, να εξορίζονται και να εκτελούνται. Το 1974 ή το 1989; Πότε; Απαντήστε; Εκτός κι αν η Ελλάδα κατοικείται από Ψυχάρηδες, οπότε καλύτερα είναι εμείς να μεταναστεύσουμε...

20 αναγνώστες σχολίασαν

Συμμετοχή στην συζήτηση
  1. Κύρ. Νίκο πολύ ορθά το γράφετε το 1974 αναγνωρίστηκε το Κ.Κ.Ε νόμιμο κόμμα και το 1981 μπήκε η ταφόπλακα σε αυτήν την ανιστόρητη πολιτική με την αναγνώριση της Εθνικής αντίστασης. Ολα τα άλλα είναι εκ του πονηρού αυτό που μου κάνει εντύπωση πως ο Παπανδρέου δεν αντέδρασε θέλω να πιστεύω πως θα υπάρξει αντίδραση διότι αυτά είναι Ιστορικά ντοκουμέντα.

  2. Αγαπητέ Νίκο εξανίστασαι και σχολιάζεις αφ’ ενός τα «εμέσματα» Ψυχάρη αλλά και αφετέρου την σιωπή των πολιτικών σε αυτά. Δεν είναι η πρώτη φορά αλλά και ούτε η τελευταία που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Δυστυχώς αυτή είναι ΚΑΙ η δημοσιογραφία στη χώρα αλλά ΚΑΙ η πολιτική (οί). Και όσο και να ενοχλεί τους επαγγελματίες του χώρου, το σύνθημα των αντιεξουσιαστών «αλήτες-ρουφιάνοι-δημοσιογράφοι» έχει βάση και περιγράφει την πραγματικότητα. Και στο αστυνομικό της μέρος και στο πολιτικό της σκέλος και στο κοινωνικό της. Τα παραδείγματα πολλά και συνεχή…. Και θα γίνονται ακόμη περισσότερα «εγκλήματα» από τη στιγμή που η είδηση, η πληροφορία, το σχόλιο, η ανάλυση πλέον δεν κοστίζει καθώς «προσφέρεται» δωρεάν στον καταναλωτή της, πάντα και δια μέσω των ίδιων καναλιών διαπλοκής…. Και ο νοών νοήτω…..

  3. Ecole 9:59 13/01/2015

    Μπα σε καλό σας, τώρα ξαφνικά ανακαλύψατε την Αμερική, δηλαδή τον κύριο Ψυχάρη και τον ρόλλο του ΔΟΛ όλες αυτές τις δεκαετίες ……. μπα σε καλό σας, που ήσασταν όλα αυτά τα χρόνια όταν η διαπλοκή κυβερνούσε (και κυβερνά) την χώρα όχι μόνο μέσω του ΔΟΛ αλλά και των άλλων όλων… Είστε όλοι βούρκος αγαπητοί δημοσιογράφοι μην προσπαθείτε να μας πείσετε για τίποτα πιά, άδικος κόπος.

  4. Kool 5:07 13/01/2015

    Νίκο η διαπλοκή παίζει τα ρέστα της. ΓΑΠ ΠΡΟΧΩΡΑ. ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ.

  5. Χθες ο γνωστος σε ολους μας Ψυχαρης και σημερα ο κομπλεξικος Πρετεντερης στο μεγαλομαγαζο εδειξαν ποσο τρεμουν τον Παπανδρεου.Κοντος ψαλμος αλληλουια.Ντρεπομαι που καταντησαν τις εφημεριδες τους χρησιμες μονο για να τυλιγουμαι ψαρια.

  6. ΚΚ 0:02 13/01/2015

    Η όλη ανάρτηση βασίζεται σε μια παρερμηνεία. Ο Ψυχάρης πουθενά δεν λέει οτι οι αριστεροί διώκονταν μέχρι το 1989. Εννοεί οτι η Αριστερά για πρωτη φορά μετα τα πέτρινα χρόνια των διωγμών συμμετείχε σε κυβέρνηση και μάλιστα συνεργαζόμενη με τους πρώην διώκτες της.

  7. Δεν τον σχολίασε κανείς γιατί κανείς δεν τον διάβασε ,γιατί ασχολίσε με κάποιον πού δεν αξίζει

  8. Αυτο σε ενοχλησε? το οτι αποδιδει στο κυριο αρθρο οτι η δικτακτορια ηρθε γιατι η ΕΔΑ δεν εδωσε ψηφο εμπιστοσυνης στους Αποστατες δεν ενοχλησε σαν ιστορικο ψεμα? Το οτι η κυριαρχια του ΚΚΕ μετα την Κατοχη δεν μετατραπηκε σε Εξουσια του ωφειλεται σε «εσωτερικους και εξωτερικους παραγοντες – λεγε με Εγγλεζοι και Ταγματασφαλιτες- δεν σε ενοχλησε? Το οτι τα «δεινα της μετακατοχικης Ελλαδας ωφειλονται στην αποφαση του ΚΚΕ να μην συμετασχει στις τοτε εκλογες δεν σε ενοχλησε?

  9. oson afora gia τα πετρινα χρονια και πως ο ψυχαρης τα βλεπει και βεβαιως συμφωνω μαζι σου αλλα η πλαστογραφ… απο μεριας του ψυχαρη ηταν διαχρονικη προς τη το μισος και ο σπαραγμος αλληλεγγυη αλληλεγγυη

  10. se πειραξε πολυ μα παρα πολυ ετσι ειναι οταν το αποθυμενο σου τοσα χρονια δεν σου βγηκε σε σχεση με τον δολ και τον ψυχαρη εννοω τοτε το ριχνουμε στους λοτοφαγους που τοσα χρονια πιστα και με αναλογη δοση εριχνες στους ενοικους τωνπανδοχειων και οχι στα rits tων παρισιων οντος αβυσσος η ψυχη των ανθρωπων αλλα και της διαπλοκης αυτα μου ειπε εν ολιγοις να σου απαντησω ενας γνωστος σας συμφωνωντας μαζι με την ομηγυρη εν τελει ………………………..ο ακης ο τακης ο κωστακης ο αντωνακης ο παυλακης αντε και ο ..γιωργακης ηταν καλα παιδια μωρε η οχι γιατι ωρε η κολοτουμπα σε ολο το συναφη σου να ειναι το ΚΥΡΙΟ χαρακτηριστικο σας

    • Aγαπητέ κύριε Μίκροβα -εαν είστε ο γνωστός και σε μένα και στον Φελνίκο- δεν κατάλαβα τα γραφομένα σας. Και δεν τα κατάλαβα, πολύ απλά επειδή -εαν είσαι ο γνωστός μου- και δεν σχολιάζεις επι της ουσίας τα γραφόμενα του Φελινίκου για την ΣΙΩΠΗ των πολιτικών ηγετών (και δη αυτών που φιλοδοξούν και σίγουρα θα γίνουν σε λίγο πρωθυπουργοί) για τα γραφόμενα Ψυχάρη αλλά και επειδή ειδικά εσύ, δεν πρέπει να ομιλείς για το θέμα, καθώς την δεκαετία 1980-1989 (αλλά και προηγουμένως) υπηρέτησες (πολιτικά) το κόμμα που λέγεται ΠΑΣΟΚ (ο Φελνίκος περιέγραψε το τι προσέφερε στο θέμα αυτό). Εκτός πια και εαν κατά τη διάρκεια της «θητείας» σου (και πριν το 81′ και μετά) σε αυτό είδες εξορίες, εκτελέσεις, φυλακίσεις αριστερών ή κομμουνιστών. Είναι προφανές όμως ότι ΔΕΝ είδες. Αλλά εκλαμβάνω το «σχολιασμό» σου, ως «τσούξιμο» για την κριτική Φελνίκου σε ότι αφορά τη ΣΙΩΠΗ του Τσίπρα για τους «εμμετούς» του Ψυχάρη, και φυσικά το πρωτοσέλιδο του Βήματος της Κυριακής. Η εξουσία είναι «γλυκιά» κυρ-Γιώργο Μίκροβα ΚΑΙ η «κωλοτούμπα» πολλές φορές….. τραυματική και οδυνηρή. Πάντως εύχομαι αυτή η «κωλοτούμπα» που διαφαίνεται να μην αφορά εσένα ή την «παρέα» σου. Είδομεν για μετά τις εκλογές…..

  11. Ο απεσταλμένος τού Σιμίτη στό Άγιο όρος ό ψυχάρης ψυχογιός τού δολοπλόκου Λαμπράκη δέν είναι δυνατό νά μήν έχει πέσει κάτω από τό δένδρο :συγκρότημα Λαμπράκη,ίδιες μεθόδους καί ίδιες πρακτικές,κολοτούμπες ίντρκγες ……έχεις δίκαιο κ.Φελέκυ γιά όλα,εκτός ότι ο Παπανδρέου σιώπησαι πιστέυω ότι δέν θά έχει λάβει γνώση τήν παράχάραξη καί βεβήλωση τής ιστορίας λόγω φόρτου δουλειάς,καί όχι απο πρόθεση εκ τού άλου κανείς δέν δημοσιεύει δηλώσεις τού Γ Παπανδρέου δέν είναι παιδί τους

  12. kon sam 17:28 12/01/2015

    Κυρ φελεκη σας συνχαιρω για το αθρο σας την καθαρότητα της σκεψη σας και πολλές φορες την αντικημενικοτητα σας με κερδισατε κοντά σας και θα είμαι κοντά σας φιληκοτατα kon sam

  13. Θ.Τ. 17:16 12/01/2015

    Α, Κε Φελνίκο μας, η «παντρειά» είναι πολύ φυσική .
    Που δεν είπε ακόμα λέξη το «Κίνημα»
    ομολογουμένως είναι ανεπάρκεια
    όμως όχι πολιτική ελπίζω .
    Οργανωτικά νεοσός γαρ . . .

    Οτι σχέση έχει ο συναγωνιστής του Λεφτέρη, ιδρυτής Λαμπράκης
    με τους σημερινούς ΔΟΛιους επιγόνους του
    άλλη τόση σχέση έχει το Ε.Α.Μ. με τον τσίριζα
    δηλαδή ΚΑΜΜΙΑ,
    ή μάλλον ΑΝΤΙΘΕΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ .

    Κάποτε οι ΔΟΛιοι στήριξαν και «στήριξαν» π.χ. τον Αντρέα
    γιατί τότε ζούσαν από την πώληση φύλλων ,
    είχαν εμάς «αγορά» – πανάθεμά μας γιά πασόκια –
    αλλά τώρα «ζουν» (?!?)
    από «χορηγούς» κρατικούς ή μη
    από γκριζόμαυρη μιθριδατική διαφήμιση/προπαγάνδα .

    Είναι τόσο αναγκεμένοι πιά οι ΔΟΛιοι που
    την συνηθισμένη μιθριδατική προπαγάνδα
    αντί με «πράσινες» πινελιές,
    θέλουν να την συνεχίζουν
    με παρδαλές τσιρίδες .

    Αντε με το καλό
    από τα σημερινά 20.000 φύλλα
    να φτάσουν σύντομα
    τα 1.400 της -κάποτε- αυγούλας . .

  14. Ντροπή στον Κ.ψυχαρη και στην εφημεριδα του!καιρος να αντιληφθούμε ποιοι ειναι οι Ψυχάρηδες και όσοι δεν κρεμομαστε απ ταύτα τους να τους τα κόψουμε …..

  15. φαίνεται πως είναι ¨χόμπυ» του Ψυχάρη να μεταπηδάει εκεί που δεν θίγονται τα οικονομικά του συμφέροντα

  16. αμ 13:09 12/01/2015

    Μα στ΄αλήθεια τώρα κύριε Φελνίκο μας, σας πείραξε η ιστορική ΄΄ανακρίβεια΄΄ ή μήπως ότι ο κύριος Ψυχάρης σας έφαγε στη στροφή; Στ΄αλήθεια…

    • Όσο για εσάς αγαπητέ αντιλαμβάνομαι πόσο ανιστόρητος πρέπει να είστε ώστε να αποκαλείτε ανακρίβεια ενα τόσο ιδεχθες θεμα

  17. Εκδότες και εκδιδόμενοι/ες.
    Τον Ψυχάρη τον ξέρουμε. Έκπληξη θα ήταν η διαφορετική στάση. Η παραπληροφόρηση και η κωλοτούμπα είναι τα κύρια χαρακτηριστικά τους.
    Αμ ο άλλος , ο Αντώνης , το ιστορικό στέλεχος, κατέθεσε ότι ο Άκης ήταν καλό παιδί.
    Κι ο γιος με το ΣΥΡΙΖΑ κατά Γιώργου με επιχειρήματα Γιαταγάνα.
    Και δεν είναι «άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου» αλλά η τσεπη της διαπλοκής.
    Τώρα η Κασιμάτη στην T.V
    Να πάρω τα χάπια για την πίεση κι επιστρέφω.

    • KT 8:55 13/01/2015

      Έμεινα στο εκδότες και εκδιδόμενοι!!
      Μου φτιάξατε ειλικρινά την ημέρα με το γέλιο που έριξα!!!!

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.