Neo

Καμπάνια με στόχο τους νέους

Δεν είναι μόνο ότι ξεκίνησε η ψηφιακή καμπάνια του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής για την στέγαση, ένα θέμα που πρώτοι ανέδειξαν και συνεχίζουν να αναδεικνύουν στην Χαριλάου Τρικούπη. Είναι και το περιεχόμενο του βίντεο, που ναι μεν απευθύνεται σε όλους, δίνει όμως ιδιαίτερη έμφαση στους νέους. Μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί η επιλογή του “virtual reality” εξάλλου, στην οποία πάντως θα «χτίσει» το επόμενο διάστημα το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής.
Όσο για τον ...λόγου που επελέγη αυτή η κίνηση, δεν είναι άλλος από το γεγονός ότι ενώ το κόμμα δείχνει να έχει περί το 11% απήχηση στους νέους έως 30 ετών και πάνω από 12% στην ηλικιακή ομάδα άνω των 45, παρουσιάζει σημαντική καμπή στους ανθρώπους μεταξύ 30 – 45 ετών. Και αυτό πρέπει κάπως να καταπολεμηθεί. Ένας από τους καλύτερους τρόπους, λοιπόν, θεωρήθηκε το «άνοιγμα» σε αυτή την ηλικιακή ομάδα και δη, μιλώντας τη γλώσσα τους.

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.